Doporučené společnosti Komentáře Registrace

Jak vydělat na internetu, rychle, bez práce

Podívejte se, jak si vydělávám tak,
že nemusím chodit do práce. :)

19. 5. 2012: vyděláno 288 $/den

Chcete vydělávat 120 000 Kč měsíčně? Právě jste nalezli unikátní způsob, jak denně vydělávat velmi slušné peníze! A co je na tom to nejlepší - tento způsob Vám detailně vysvětlím a prozradím zcela zadarmo!

Vyhlídka

Vydělávejte 120 000 Kč měsíčně

Asi už jste přišli na to, že každodenní prací pro někoho jiného nezbohatnete. Teď se dozvíte, jak získat finanční nezávislost.

V průběhu celého textu čtěte bedlivě a dávejte pozor, princip tohoto výdělku je poměrně jednoduchý, většině lidí ale přesto uniká.

Rád se s Vámi o tajemství podělím. Nejmenovaná skupina lidí mě kvůli tomu nebude mít ráda, to mi je ale v současné době jedno. Tento postup jak zbohatnout mezi sebou udržuje uzavřená komunita, která se vyzrazení svého know-how brání.

Mě bylo díky jednomu člověku umožněno toto tajemství poznat, vyzkoušel jsem ho a (i když to nebylo hned) po nějaké době jsem začal vydělávat více než 100000 Kč měsíčně. Přestal jsem řešit vydělávání peněz a namísto toho jsem musel začít řešit co s penězi dělat (mimo jiné jsem se odstěhoval z ČR do Panamy, koupil si dům a pár hezkých aut).

Po nějaké době jsem si uvědomil, že peníze nejsou všechno. Teď cítím potřebu se o tuto tajnou metodu podělit - ačkoliv teď žiju střídavě v česky a španělsky mluvícím prostředí, moje minulost je spojená výhradně s Českou republikou, kde jsem žil a pracoval a je to země, která mi toho mnoho dala (pro tuto stránku plánuji španělskou a nejspíše i anglickou verzi, češtinu jsem udělal první).

Konečně jsem mohl dát výpověď v práci

Šest let jsem pracoval jako finanční analytik - sledoval jsem trhy, analyzoval akcie a později i finanční trhy. Pomocí matematických (regresní analýzy a kvantitativní metody) metod jsemodhadoval budoucí vývoj a pro banky prováděl investiční operace. Pracoval jsem i 14 hodin denně, svým zaměstnavatelům jsem svými schopnostmi vydělával miliony měsíčně, ale nebyl jsem spokojený, stále jsem byl v zaměstnaneckém poměru a dostával pouhý zlomek toho, co jsem bance vydělal. Navíc jsem pochopil, jak zkorumpovaný byznys kolem finančních spekulací a poradenství je. I když jsem měl značně nadprůměrný plat, začal jsem uvažovat o něčem lepším. A jednoho dne jsem s zaměstnáním skoncoval - jednou a provždy.

Objevil jsem způsob - chybu v systému - díky které se dají peníze chytře a snadno zhodnocovat. Nejdříve se mi tomu nechtělo věřit, provedl jsem proto celou řadu regresních výpočtů (postup, který znám z práce) a potvrdil jsem si, že při dodržování dvou jednoduchých zásad si můžu zajistit pasivní příjem.

Ani když budete mít dostatek peněz, neopomíjejte ostatní - ke svému bohatství nikdo nikdy nedošel sám, vždy jej ovlivnila celá řada lidí (ačkoli si to sám nemusí uvědomovat). Pamatujte na ty, kteří se nemají tak dobře, buďte dobrosrdeční. Zjistíte, že peníze nejsou tím nejdůležitějším.

Jdeme na to

Trik, který jsem objevil, se Vám bude líbit, je jednoduchý a po pravdě i docela zábavný. Jde o hru starou několik set let - její skutečné "výhody" však odhalíte až teď, v době internetu. Mluvím o ruletě v online kasinech. Pokud si říkáte "kasino, to je risk, do kterého nechci jít", počkejte chvíli, změníte názor.

Na internetu máte výhodu, že:
  • nikdo nevidí, co u počítače děláte
  • můžete hrát, jak dlouho chcete
  • z online kasina Vás nevyrazí ochranka
    (a věřte, že s touto taktikou by se Vám to v běžném kasinu stalo)

Při použití dobré taktiky se může hraní rulety stát investicí, ne hazardem. Podobně jako poker - ke hraní rulety ale nepotřebujete kamennou tvář a hlavně proti vám nestojí žádní soupeři!

Pravidla hry - pokud znáte, můžete přeskočit

Pravidla rulety jsou jasně daná. Hrací kolo je rozděleno na 37 stejných dílů, každý má své číslo, polovina má černou a polovina červenou barvu. Krupiér roztočí kuličku na vnějším kole, ta se po několika obkrouženích zpomalí a spadne do jedné z částí kola. Hráči mohou sázet - jednoduché sázky jsou červená nebo černá, sudá nebo lichá a malá (1-18) nebo velká (19-36). U těch je vyplácen jednonásobek vsazené částky.

Riskantnější jsou sázky na 12 čísel (1., 2., nebo 3. sloupec) - u těch se vyplácí dvojnásobek. Nejhazardnější je sázka na jedno číslo, kdy se vyplácí 36ti násobek vsazené částky.

ZÁSADNÍ FINTA - TAKHLE VYDĚLÁVÁM 120000 KČ MĚSÍČNĚ:

Na riskantní sázky rychle zapomeňte, na těch byste prohráli a ani nevěděli jak. Zajímejte se o jednoduché sázky, které jsou občas trochu skryté na úkor právě sázení na čísla nebo na sloupečky. Toto je metoda, o které prakticky nikdo neví:

  1. Budeme sázet na barvu - NIKDY nesázejte na konkrétní čísla! Vyberte si buď červenou nebo černou barvu (v této chvíli je to jedno)
  2. Vsaďte na tuto barvu nízkou částku (0.1-1 €)
  3. Když prohrajete, vsaďte dvojnásobek na tu samou barvu (!)
  4. Když vyhrajete, peníze NENECHÁVEJTE v sázce
  5. Opakujte kroky 1.-4.. Po výhře NIKDY NEZVYŠUJTE sázku (to bude totiž kasino chtít a bude Vás k tomu podvědomě nabádat)

Zní to jako nesmysl? Je to metoda, kterou jsem po vytvoření několika algoritmů a ověření kombinatorických pravidel ověřil i v praxi. Základní úvahou totiž že, že i v té naprosto nejhorší hře MUSÍ hráč jednou vyhrát.

Nutno dodat, že je aplikovatelná jen v internetových kasinech (ve skutečných kasinech by vás vyhodili a zakázali by vám vstup, což se mě osobně stávalo velmi často).

Možná to bude jasnější po ukázce:

Pokud to srovnáme se Sportkou, v té je šance na výhru 1:13 983 816 = 0.00000715 %. I kdyby si vsadili všichni obyvatelé Česka včetně novorozenců, nemusel by nikdo vyhrát. U rulety je pravděpodobnost nesčetněkrát příznivější - při jednom kole rulety může být zdánlivá šance na výhru 50 % (respektive i méně díky nule). Několika základními kombinatorickými pravidly jsem ale vypočetl, že pravděpodobnost výhry už po 7 roztočení rulety může být při použití mé metody 99.21875 %.

Jak jsem na to přišel? Vsadíte na červenou. Jaká je šance, že Vám v prvním kole nepadne Vaše barva? Asi budete souhlasit, že je to 50 % (respektive 51.35 % s nulou). Jaká je šance, že nepadne Vaše barva ani v prvním, ani v druhém kole? Kombinace mohou být ČČ, ČČ, ČČ, ČČ, nepříjemná by byla pouze možnost ČČ, ta ale padne v méně než 25 % případů (0.52). Šance na ČČČČČČČ - jediná nepříjemná varianta - je pouze cca 99.22 % (0.57)! Tento fakt by Vám byl úplně k ničemu, kdybyste neznali mou metodu a nezdvojnásobovali sázky, pokud se ale budete striktně držet této metody, vždy budete dlouhodobě v plusu. Proto můžete použít moji metodu, jejíž ukázky můžete vidět v tabulce níže a videu výše.

V tabulce vlevo jste vyhráli 0.8 $, zatímco jste vsadili 0.7 $. Co to znamená? I v tom nejhorším případě nakonec skončíte v plusu! A nezapomeňte, že často přijde vaše výhra dříve. Výhra možná na první pohled nemusí působit jako nějak závratně veliká, je ale důležité uvědomit si, že s dodržováním této strategie vždy ve výsledku skončíte v plusu.

Vsadíte na a padne vy získáváte
0.1 $ červenou
černá
×
0.2 $ (2×0.1) červenou
černá
×
0.4 $ (2×0.2) červenou
červená
0.8 $

Teď by mohla naopak přijít "nepříjemná" řada červených. V žádném případě se nesmíte odchýlit od původní strategie. Když padne správná barva a vyhrajete, vyberte výhru (NENECHÁVEJTE JI VSAZENOU, k tomu Vás bude kasino nepřímo navádět) a vsaďte opět základní částku. Když padne špatná barva, zdvojnásobte sázku na stejnou barvu. A to už se dostáváte od směšných sum trochu výše.

Ve srovnání se Sportkou je to 14 000 000× více! Když jsem si to uvědomil, začal jsem dumat, proč lidé sází Sportku a nevydělávají touto metodou. Uvědomil jsem si, že za to může z části marketing - a z části sami lidé, kteří se občas nepochopitelně řídí pocity a ne logikou.

Vsadíte na a padne vy získáváte
1 $ černou
červená
×
2 $ černou
červená
×
4 $ černou
červená
×
8 $ černou
červená
×
16 $ černou
červená
×
32 $ černou
červená
×
64 $ černou
černá
128 $
Pravděpodobnost výhry při sedmém kole je 99.21875 %.

Matematický rozbor

Graf

Uvádím zde graf průběhu jednoho takového statistického vyhodnocení jako příklad. Pro názornost jsem vše přepočetl na koruny, začínám od 10 Kč, končím na vyhraných 20480 Kč. V posledním kole je čistý zisk 211×5 = 10240 Kč, což je vcelku slušná částka. Osobně se denně pohybuji v zisku mezi 200-400 $ s tím, že vždy v kasinu něco nechávám pro další hry a něco vybírám.

Sumu, na kterou mnozí vydělávají několik týdnů, můžete získat snadno aplikováním této metody během dnů respektive hodin čistého času. Vsazená částka (modrá) roste, vyhraná částka (červená) roste ještě strměji a i když nemá harmonický průběh, ve výsledku nikdy nemůže dlouhodobě být pod vsazenou částkou.

NEZAPOMEŇTE, že při takové výhře musíte přestat a začít sázet opět od začátku (v tomto případě od 10 Kč), nikdy nesázejte více. Kasino Vás k tomu bude vyloženě nabádat tím, že vyhranou sumu nechá v sázkách. Chce, abyste jednoduše vsadili více - to v žádném případě nedělejte a nikdy se neodchylujte od této strategie.

A co nula?

Výborná otázka! Je vidět, že nad věcí přemýšlíte. Když mi můj přítel tuto metodu vysvětlil a já ji zkoušel, nuly jsem se velmi bál. Zbytečně. Pochopil jsem, že nula není žádnou překážkou - je ale velmi důležité považovat nulu NE za nulu, ale za barvu opačnou té, na kterou sázíte. Názorně:

  • když sázíte na červenou: nula pro Vás není nula, ale černá. Když padne nula, zdvojnásobte sázku na červenou
  • když sázíte na černou: nula pro Vás není nula, ale červená. Když padne nula, zdvojnásobte sázku na černou
  • NIKDY NESÁZEJTE, ŽE PADNE NULA! A nikdy neměňte barvu, pokud padne nula!
  • Vydělávání na ruletě s jednou nulou je rychlejší než na ruletě s dvěma nulami

DŮLEŽITÉ!!!

Na co si dát pozor - mnoho lidí si myslí, že čím méně vsadí, tím menší je hrozba prohry. To platí například u sázek na zápasy a podobně. U rulety to však platí opačně. Vezměme si dva hráče, Frantu a Lenku, kteří se rozhodli zbohatnout:

Hráč Vklad 1. kolo 2. kolo 3. kolo 4. kolo 5. kolo 6. kolo
Franta Vloží na účet 10€
(nechce riskovat)
1$
 
2$
 
4$
 
8$
 
Franta už u sebe nemá 16€ Franta prohrál - TAKHLE NE
Lenka Vloží na účet 1000€
(uvažuje logicky)
1$
 
2$
 
4$
 
8$
 
16$
 
Lenka vyhrává 32€
padne: ×
 
 
 
 
 
 

Jak z tohoto příkladu vyplývá, Franta tím, že nechtěl riskovat, ve skutečnosti riskoval mnohem více než Lenka. Ta se však dokázala držet strategie (což pro někoho nemusí být lehké) a i když Franta dohrál, pokračovala ve vydělávání.

Proto vždy začněte hrát na nízké částce (pro základní částku 0,1$ je vhodný vklad 250$, pro základní částku 1$ je vhodný vklad 2500$) a aplikujte popsaný princip. Kromě toho si samozřejmě můžete občas zahrát něco jiného - popsaný systém NENÍ NELEGÁLNÍ, kasina ho ale nemají ráda a pokud to přeženete, můžete se stát nežádoucí.

Rozhodně nedoporučuji překračovat výhru vyšší než 100 $ denně na jedno kasino - s vyšší částkou byste začali být podezřelí, internetová kasina obvykle individuálně sledují velké ryby - výhodou je, že většinou správce zajímají sportovní sázky - z důvodů možných úplatků a manipulací - a věří, že ruletu mají pod kontrolou, nevzbuzujte proto zbytečnou pozornost právě u rulety!

Je to legální?

Ano - je to naprosto legální, vzbuzování pozornosti by ale mohlo být nebezpečné. Za začátku se prosím uspokojte s nižší částkou - 15-30$ denně - a teprve po nějaké době postupně denní výdělky zvyšujte. Tuto strategii můžete praktikovat jen v internetovém kasinu. Osobně doporučuji některé z níže uvedených, u nich mám uvěřeno, že vyhranou částku skutečně vyplatí (VELKÝ pozor na neseriózní firmy, několikrát jsem se v minulosti spálil).

Stejně tak je důležité, aby v nich šel tento princip používat! I když to tak na první pohled nemusí vypadat, i některá velká kasina budou dělat vše možné, aby Vám zabránila ve výběru peněz, stalo se mi to u pár renomovaných a velmi známých. Další důležitou věcí je, že některé sázkové kanceláře (které se primárně zaměřují na sport), jsou pro ruletu (i když ji nabízejí) zcela nevhodné - i pokud máte vytvořený účet v nějaké jiné sázkové kanceláři, doporučuji se zaregistrovat alespoň v jednom či dvou níže uvedených kasin.

Výplaty se většinou provádějí na účet moneybookers.com nebo bankovním převodem (přímo na účet). Pamatujte, pro některá kasina musí být Váš bankovní účet schopen přijímat transakce ze zahraničí (tedy mít IBAN a SWIFT kód).

Na závěr

Z kasin uvedených níže pravidelně dostávám peníze (na Moneybookers a bankovní účty) a jsou prověřená. Naopak silně nedoporučuji online kasina sídlící v Rusku - kde není naprosto žádná regulace a kasina si tak mohou dělat, co chtějí - můžete mít na účtu peníze, ale nikdy je neuvidíte (už se mi jednou vymstilo).

 
 
Casino.com
Mansion Online Casino Ltd
bonus až 3200 $ Velké a důvěryhodné kasino v češtině
Kontrolní orgán: Lotteries and Gaming Authority (LGA)
Clubworld.com
CWCUSD Ltd
bonus 777 $ Výborné a důvěryhodné anglické kasino fungující od roku 2004
Kontrolní orgán: Curacao eGaming
Betsson.com
Bettson Ltd.
bonus 100 € Profesionální a atraktivní kasino s českou verzí
Kontrolní orgán: Lotteries and Gaming Authority (LGA)
Betfair.com
TSE LP
bonus 100 € Vynikající kasino a sázková kancelář v češtině
Kontrolní orgán: Gibraltar Regulatory Authority (GRA)
Bet365
Hillside (New Media) Limited
bonus 3000 Kč Známá anglická sázková kancelář, nabízí i kasino
Kontrolní orgán: Independent Betting Adjudication Service (IBAS)
bet365
CasinoEuro
Bettson Malta Ltd.
bonus 100 €
*400 € při použití kódu BONUS400
Atraktivní kasino s živou ruletou
Kontrolní orgán: Gibraltar Regulatory Authority (GRA)
Betway.com
Betway Ltd.
bonus 1000 € Profesionální kasino s vysokými bonusy
Kontrolní orgán: Independent Betting Adjudication Service (IBAS)
Spin Palace
Spinwin.com
Cassava Enterprices
bonus 1000 $ Velmi důvěryhodné kasino s širokou nabídkou her
Kontrolní orgán: Gibraltar Regulatory Authority (GRA)
Play Spinwin Casino Now
Virgingames.com
Virgin Games Ltd
bonus 100 £ Spolehlivé kasino za kterým stojí světoznámá značka Virgin
Kontrolní orgán: Lotteries and Gaming Authority (LGA)
 
 

Pokud máte nějaké otázky, můžete se zeptat přímo v komentářích, nebo mi napsat email na robert.novachek@gmail.com, na všechny zprávy se snažím odpovídat.

 
 
 

Komentáře >přidat komentář<

4D4M napsal/a:

17.05. 2012 15:44 2 účty   (CasinoEuro)

Když už mám založený účet na CasinoEuro jde to udělat tak že bych si založil druhej účet na jinej bankovní účet a s jinym emailem a budu to hrát na stejnym pc? není problém třena S IP adresou nebo by to neměl být problém?

Admin napsal/a:

18.05. 2012 15:11 Re: 2 účty

Dobry den,

osobne jsem nic takoveho nezkousel, takze nevim. Existuje ale spoustu verejnych mist, na kterych se velke mnozstvi lidi pripojuje ze stejne IP adresy.

Napriklad ruzne restaurace, skoly, retezce rychlych obcerstveni i v samotne praci.

Shodna IP adresa tedy nemusi znamenat stejneho uzivatele.

Lukáš napsal/a:

17.05. 2012 17:08 Omluva   (online casino)

Omluva... až dole jsem se dočetl, že na nulu se má sázet jako na prohru ( druhou barvu ) . Mějte se

Admin napsal/a:

18.05. 2012 15:10 Re: Omluva

Dobry den,

ano je to presne tak, nulu je potreba brat jako opacnou barvu - tedy pokracovat v sazeni a hlavne nikdy nesazet na samotnou nulu.
Je to napsane na konci textu.

pavel napsal/a:

16.05. 2012 19:26 Jakou banku vybrat?   (Cassinoeuro)

Jsem uplny laik a tak nevim jaka banka by byla verohodna.Porad nevim ten postup.Dekuji

Admin napsal/a:

17.05. 2012 18:27 Re: Jakou banku vybrat?

Dobry den,

pokud myslite banku, u ktere si zridit bezny ucet, nevim...

V Cesku bohuzel uz nejakou dobu neziji, ale myslim, ze vsechny banky jsou ze zakona pojisteny, takze bych se opravdu nebal toho, ze by nejaka byla "neverohodna". Spise bych se podival na poplatky a podobne veci.

Lukáš napsal/a:

17.05. 2012 16:00 A jak řešíš tohle ?   (online casino)

Zdravím A jak řešíte když přijde ,, 0 ,, . Zrovna když už máte vsazeno hodně a stále na tu samou barvu... tak přijde 0 a je to všechno v háji, takže tenhle návod , jak se stát milionářem postrádá logiku :) Mějte se

Luigi napsal/a:

16.05. 2012 11:44 50-50   (CasinEuro)

Když jsem nadtím tak přemýšlel jak jste přišel na to že po dalším roztočení se vaše šance že padne barva na kterou jste si vsadil zvišuje? Dyt dyž nepočítam nulu tak každý roztočení je 50 na 50 že padne vaše barva nebo snad ne? Jen by jste musel být smolař aby vám padla protější barva hodněkrát zasebou.

Admin napsal/a:

16.05. 2012 17:40 Re:50-50

Dobry den,

diky za tento dotaz. Presne tohle je duvod, PROC vetsina lidi v kasinu prohrava...

Pokud budete brat roztoceni jako samostatny jev (proste udalost v case), pravdepodobnost skutecne je 48.65%:48.65%:2.7% (nehrajte na americke rulete!!!).

ALE - v statistice existuje vec, ktera se nazyva rozdeleni pravdepodobnosti, konkretne tady pro vetsi pocet roztoceni je to normovane normalni rozdeleni (pro pocet roztoceni pod n=30 by to bylo Studentovo rozdeleni). A to rika, s jakou pravdepodobnosti jevy nastavaji. Kouknete se na tento graf.

Pro ruletu plati, ze rozptyl (to zakroucene pismenko) je 1 a stredni hodnota (tu pismenko u s prodlouzenou nohou :-)) je 0.5. Cili bude to ten cerveny graf posunuty o kus doprava.

Co to rika --- NEJPRAVDEPODOBNEJSI STREDNI HODNOTA je 0.5. Tedy kdyz treba cervena znamena 0 a cerna znamena 1 (pro potreby grafu), barvy se nejcasteji budou stridat. Existuje takove "magicke" cislo, ktere ma hodnotu 68,27 %, ktere rika, ze 68,27% jevu se bude nachazet v intervalu od prumer-odchylka do prumer+odchylka (vcetne).

Tedy v 68,27% se budou PRAVIDELNE cervena a cerna stridat (treba cerna-cervena-cerna-cervena). Ve zbyvajicich pripadech (31,73%) to budou serie jako napriklad cervena-cervena-cervena-cerna. Prave na tomto stoji moje metoda. Takze kdyz v tech 68,27% nevyhrajete behem dvou kol, ve zbyvajicich 31,73% vyhrajete treba behem 5 kol.

Doufam, ze to pomohlo a hodne stesti!

Luigi napsal/a:

15.05. 2012 14:46 ješté jsem zapoměl   (CasinoEuro)

jak jsem psal stim převodem z korun na eura jde to i naopak z5 z eur na kč a pak to poslat na účet? pokuď možno napište mi to sem a ne na email děkuji

Admin napsal/a:

15.05. 2012 16:06 Re: ještě jsem zapoměl

Zdravim,

ano, nevim sice kolik presne to bude v eurech/dolarech, ale automaticky se to prevede.

Penize si muzete posilat rovnou na ucet, osobne mi to chodi bez problemu, vetsinou si to nechavam posilat bud na Moneybookers nebo na muj ucet v USA (a k tomu mam tedy samozrejme kartu s kterou platim).

Luigi napsal/a:

15.05. 2012 14:29 dotaz   (CasinoEuro)

Když pošlu do CasinoEuro 3000 kč dá se to na té stránce změnit na Eura? A jak je to tam s vybíráním peněz? Mám kartu VISA musím se ještě někde registrovat krom CasinoEuro př. na Skrill atd. nebo stačí být regnutej jen na CasioEuro a odtamtuď si posílat rovnou na účet?

ingrid napsal/a:

12.05. 2012 19:50 převody

Ahoj,jsem divoká z těch peněžních převodů.Bohužel jsem nikdy nepoužívala internetové bankovnictví a vůbec netuším, jak to zvládnu. Když mám účet u ČS, můžu rovnou z něj poslat peníze na účet casina?Tam se však peníze převedou na eura, stojí to něco?A totéž opačně, jestli můžu převést peníze rovnou na účet ČS a co stojí převod měny. Pokud myslíš, že výhodnější je přes moneybookers, můžeš mi, prosím, poslat přesný postup od mého účtu v ČS přes moneybookers do casina a zpět?Moc děkuju. I

star-crossed napsal/a:

11.05. 2012 11:58 převod peněz z účtu a platba kartou po netu

ohledně převodu peněz z účtu-myslím si, že píšou, že dají vědět až budou peníze přepsány na jejich účet a lze začít hrát..že to trvá až 10 dní.máte někdo špatnou zkušenost s platbou kartou po internetu?je to rychlé a jednodušší, ale mám z toho trošku obavy kvůli bezpečnosti, aby se nedalo stáhnout víc než chceme, občas jsem slyšela o problémech se zabezpečením.

Admin napsal/a:

11.05. 2012 05:04 Re: převod peněz z účtu a platba kartou po netu

Dobry den,

prevod bankovnim uctem by mel trvat 2-3 dny. 10 dni tam asi uvadeji jako nejaky naprosto tragicky termin, kdyby vse selhalo.

Vase obavy ohledne platby kartou jsou podle me zbytecne.
Platba kartou na internetu je velmi podobna platbe v beznem obchode nebo supermarketu. Mohu rict, ze v nekterych zemich (v Cesku tedy ne) od Vas v obchodech ani nechteji PIN - a staci jim pouze Vase karta jako takova.

Pokud by se objevila nejaka neopravnena transakce, muzete ji jeste nekolik dni pote reklamovat u banky.

Pripadne pokud tomu OPRAVDU neverite, doporucil bych Vam zridit si vice uctu - jeden ucet si vyhradte pro platby kreditkou a vzdy si tam nastavte limit na transakci nebo si jednoduse na uctu nechavejte jenom maximalne tolik, kolik potrebujete.

Kdyz se clovek chova normalne, je to 100% bezpecne. Osobne mam 6 kreditek a pouzivam je vcelku bez obav.

Vladimír Tampír napsal/a:

10.05. 2012 23:06 JO

Super něco to vzdy hodí dík....

Kubik napsal/a:

09.05. 2012 06:13 Vyber

Dobry den, chtel bych se zeptat - prepokladejme ze jsem vyhral z 1000kc 3000kc a chtel bych si to vybrat, ale nemam zadny bankovni ucet. Daj se penize poslat na jiny bankovni ucet [ tedy na jine jmeno ] nez je uvedeno v registraci? dekuji

Admin napsal/a:

10.05. 2012 19:13 Re: Vyber

Dobry den Kubiku,

doporucil bych Vam asi dve veci - zridte si bankovni ucet. Myslim, ze v dnesni dobe to neni nijak tezke. Tady v Paname je to mozne uz od 15 let, v USA za urcitych podminek dokonce jeste drive, tak myslim, ze v Cesku to bude podobne.

Nechte si v kasinu vetsi vklad. Pokud pocitam dobre, 1000 Kc bude jenom asi 40$, to uz muze byt relativne dost rizikove. Pamatujte, ze cim vyssi kapital mate, tim rychlejsi a jistejsi vydelavani bude.

Nema smysl mit vlozeno 40$ a zacinat sazet treba od 5$ - to by byla opravdu silenost.

radim napsal/a:

08.05. 2012 22:05 ODPOVEZTE děkuji

chtěl bych se zeptat jestli se to neda dělat pomocí free spinu (bez sazky) že pustim 4 kola a když padne 4x zasebou např. černa vsadim 1euro na cervenou a kdyz nevyjde tak budu zdvojnasobovat. Jde tohle uskutečnit máte s tím nějáke zkušenosti? a ještě takovy motivační dotaz pro mě.Kolik jste si už celkem vydělal díky ruletě?? PROSÍM ODPOVĚZTE!! děkuji...

Lukáš napsal/a:

08.05. 2012 16:54 převod peněz

Zdravím,chtěl bych se zeptat jak se dozvím,že peníze byly převedeny na účet casina a kdy mohu začít hrát,dá se převod peněz uskutečnit přes internet když mám účet u ČS?děkuji

Zdeny napsal/a:

08.05. 2012 13:04 Ještě jeden dotaz :)

Děkuji za předešlou odpověd, vté ste se zmínil o hraní rulety na internetu s živým krupiérem, dá se tato metoda i zde využit?? Nemužou poznat jak třeba hraju a později i třeba zablokovat účet nebo něco tak podobného?

Admin napsal/a:

08.05. 2012 13:39 Re: Ještě jeden dotaz :)

Dobry den,

ano, v live rulete (s zivym krupierem respektive spise kruperkou :-)) lze princip pouzivat take, sam tam rad casto hraju.

Nebezpeci bych se obaval v kamennych kasinech, ve vyse uvedenych online kasinech riziko nehrozi. Krupierka je placena za obsluhu hry, na za to aby analyzovala Vasi hru. Stejne tak prodavacka v supermarketu se nebude hnat za lupicem, ktery neco ukradl.

zdeny napsal/a:

07.05. 2012 23:18 lze porazit počítač?

Dobrý den, lze vůbec porazit počítač?? Myslím to tak, jestli není možne aby schválně opakoval několikrát stejnou barvu po sobě, jelikož sazka pořádně naroste a hodně lidi se toho zalekne.

Admin napsal/a:

08.05. 2012 12:58 Re: lze porazit počítač?

Dobry den,
podobne dotazy jsou caste. Dulezite jsou dve veci:

1) Online kasina si software samy nevyviji, ale pronajimaji od specializovanych spolecnosti (jednou z nich je napriklad Playtech). Tato spolecnost software pronajima, ale zaroven si kontroluji statistiky, ktere kasino musi poskytnout. Takze pokud by nejaka cisla nebo serie padala prilis casto a bylo to statisticky vyznamne, ukonci spolupraci.

Odborne se to jmenuje "overeni hypotezy o normalnim normovanem rozdeleni", kdy se overuje hypoteza H0, ze empiricke vysledky odpovidaji normalnimu rozdeleni pravdepodobnosti. Pokud je hypoteza H0 na hladine vyznamnosti alfa=0.01 zamitnuta, kasino neni povazovano za ferove a nemuze software dale vyuzivat.

2) Pokud tomu stejne neverite, na nekterych kasinech (viz vyse) nabizi i zivou ruletu, kde primo vidite krupiera (tedy spise krupierku :-)) v zivem prenosu, jak kolo roztaci a samozrejme s Vami muze i primo komunikovat a vy vsechno vidite.

Rada je jednoducha - pokud tomu neverite, nehrajte.
A pokud to chcete vyzkouset, je dulezite DRZET SE NA UZDE (to znamena bud nizke sazky nebo vysoky vklad - alespon jedno z toho je nutnost, idealni je ale oboji).

RomanDy napsal/a:

07.05. 2012 16:15 převod peněz

Zdravím admine Krásný článek,ale mám jednu otázku ohledně převodu a peněz. (pro některá kasina musí být Váš bankovní účet schopen přijímat transakce ze zahraničí (tedy mít IBAN a SWIFT kód)- Dokáží toto všechny banky zprovoznit? lepší je tedy IBAN a SWIFT kód mít aktivní už předem,aby nedošlo k nějakým problémům.Jak na to navázat řeč,zkrátka se zeptat jestli IBAN a SWIFT jsou aktivní a jestli nejsou,tak je aktivovat/povolit? Předem děkuji za odpověd Roman

Admin napsal/a:

08.05. 2012 00:56 Re: převod peněz

Dobry den,

SWIFT a IBAN kod by mela mit k dispozici kazda banka, ktera umoznuje mezinarodni transakce. Bohuzel netusim, jaka je soucasna situace v Cesku, ale samozrejme vzdy lze penize vybrat na Moneybookers a Moneybookers ma ucty snad ve vsech zemich sveta (vcetne Slovenska a Ceska), takze penize Vam prijdou jednoduse z normalniho uctu a ani poplatek tam zadny nebude.

Marek napsal/a:

04.05. 2012 14:56 Důvěra zákazníkům

Dobrý den, chtěl bych vědět, když budu hrát na casinoeuro.com ruletu, zda mi nehrozí že by mi nepřišly vybrané peníze a zda je bezpečné je na tuto společnost posílat. Pokud jste teda u této společnosti hrál. Děkuji

Admin napsal/a:

05.05. 2012 03:02 Re: Důvěra zákazníkům

Dobry den,

ano, s hranim jsem celkem spokojeny. Je tam jak normalni tak ziva verze hry a penize mi chodi pravidelne vetsinou do dvou nebo tri dni po provedeni zadosti.

Je to jedno z mist, ktere muzu doporucit.

radim napsal/a:

04.05. 2012 18:00 free spiny

chtěl bych se zeptat jestli se to neda dělat pomocí free spinu (bez sazky) že pustim 4 kola a když padne 4x zasebou např. černa vsadim 1euro na cervenou a kdyz nevyjde tak budu zdvojnasobovat. Jde tohle uskutečnit máte s tím nějáke zkušenosti? a ještě takovy motivační dotaz pro mě.Kolik jste si už celkem vydělal díky ruletě?? PROSÍM ODPOVĚZTE!! děkuji

halakab napsal/a:

03.05. 2012 10:44 kasino

Chtěl jsem se zeptat, zda hrajete klasické kasino nebo live kasino. Má nějaký vliv pokud bych místo SPIN dával stále QUICK SPIN? Klasické kasino můžu hrát jak dlouho chci? dvakrát se mi stalo, že mě to vyhodilo (zrovna když se dařilo)

Admin napsal/a:

04.05. 2012 04:51 Re: kasino

Dobry den,

hraju jak na klasickem tak na live kasinu, vetsinou davam SPIN (ne QUICK SPIN) a kazdy den mam nastaveny svuj cil, pres ktery nejdu.

Muzete hrat jak dlouho chcete, ale spise doporucim vzdy kazdy den vcas prestat. Pokud mate problem s "vyhazovanim", asi pujde o problem s Vasim internetovym pripojenim. Pro takovy pripad bych doporucil stahnout si kasino software primo do Vaseho PC, kdy pripadny kratky vypadek internetu nevadi.

Valerie napsal/a:

02.05. 2012 17:45 pomoc

Pomůže mi někdo? zaregistrovala jsem se,ale dál si nevím rady,pošle mi někdo kontakt ? chci hrát....

Miroslav napsal/a:

29.04. 2012 01:20 Kolik casu denne stravite na laptopu???

Dobry den, zajimalo by me, kolik casu denne stravite hranim rulety. Dejme tomu, ze bych zacal pri zakladni sazce £1 a postupne zvysoval. Jak dlouho je potreba hrat, abych se dostal na cca £100 denne? Dekuji za odpoved a preji mnoho stesti :-) Miroslav

Admin napsal/a:

29.04. 2012 20:44 Re: Kolik casu denne stravite na laptopu???

Dobry den,

to se opravdu neda takto rict, nicmene neplati, ze bych kazdy den x hodin sedel u pocitace. Jednak to nepotrebuji a jednak by z toho clovek po nejake dobe zblbnul.

Jsou dny kdy si treba laptop vezmu ven na zahradu a mam to pustene treba cele odpoledne zatimco delam ale i jine prijemnejsi veci. :-)

Jindy se tomu venuji opravdu intenzivne na stolnim PC. K nemu mam dva docela velke monitory, takze si otevru stranky treba i dve a hraju dualne (ale to clovek trochu ztraci prehled) a jeste si k tomu pustim i nejaky film. Docela jsem se za tu dobu naucil multitasking.

Samozrejme ze kdyz se tomu clovek venuje intenzivne, mohou stacit dve tri hodinky denne. V opacnem pripade se muze hodit pustit si to treba na chvilku kdyz nema clovek nic na praci nebo jste treba v letadle. Nektera kasina maji i aplikaci pro iphone, takze neni problem to s internetem hrat i treba v taxiku a na cestach.

CokeMaster napsal/a:

25.04. 2012 21:36 Vek

tento systém funguje , mám to overené na free ruletách s virtuálnimy peniazmi . nebol by tu žiaden problém ani s kreditkou ale skôr s vekom . 18 nemám , no v blízkej dobe ani 18 mať nebudem , ale táto vízia lahko vyrobených penazí je naozaj lákavá . Nieje tam čo pokaziť a pri predstave že by som zarobil za mesiac čo by len 100 eur , je to proste pre mňa naozaj velká príležitosť . Hazardné hry sú samozrejme zakázané pre ludí 18- , a tam vidím ten problém , neviem či existuje nejaká kontrola pri prevedenií penazí na účet , a preto sa tu radšej informujem . Respektíve , neviem si predstavit ako by som vysvetlil rodičom to , že mi na účet zrazu , z ničoho nič príde za pár mesiacov 2 000 eur . čiže takto sa spýtam , oplatí sa riskovať ? je tam nejaká kontrola veku pri prevedenií penazí ? Dakujem :)

Admin napsal/a:

25.04. 2012 23:46 Re: Vek

Dobry den,

takove stranky nejsou urceny mladsim 18 let! Proto bych ti doporucil opravdu nehrat a radeji si najit napriklad nejakou brigadu. Teoreticky je mozne pozadat nejakeho dospeleho, at hraje za tebe a nasledne se napriklad podelit o zisk.

Co se tyce vysvetlovani prichodu penez na ucet - neverim, ze by bylo potreba nekomu neco vysvetlovat, pokud se jedna o osobni ucet.

Bohuzel pro takovouto situaci nemohu poradit, protoze jsem v ni nikdy nebyl...

Jiří napsal/a:

25.04. 2012 17:49 částka

Jelikož nemá nějak vysoký kapitál mohu na dané internetové sázení vložit i menší vklad v kč např 100 kč,- měsíčně trvalým přikazem ?

Admin napsal/a:

25.04. 2012 19:42 Re: částka

Dobry den,

no nerad to rikam, ale presne takovy pristup je to, na cem kasina vydelavaji. Vkladat postupne male castky opravdu nema smysl, protoze ackoliv princip muzete zkusit, muze pravdepodobnost hrat proti Vam.

To uz si radeji zajdete na pivo a udelate lepe. Poslat do kasina 100 Kc a cekat ze vyhrajete desetitisice bohuzel nejde.

Pokud se na to podivate z hlediska pravdepodobnosti, pri vkladu 100 Kc (pri primerenem poctu her) budete po dni hrani v plusu s pravdepodobnosti jen asi 1.5%. Pri vkladu 1000 Kc uz je sance 47%, pri vkladu 5000 Kc je sance 89% a tak dale.

Jednoduse receno sance na vyhru roste exponencialne, v cemz je velky rozdil napriklad oproti loterii/sportu/blackjacku a oproti podobnym hram.

Andy napsal/a:

21.04. 2012 11:42 Další typy roulety

Chtěl bych se také zeptat, zda doporučujete i nějaké další typy roulety? na internetu je napříkla multi roulette, nebo něco podobného, kde se točí více roulletami. Ještě jednou děkuji

Tomáš napsal/a:

17.04. 2012 17:13 Daň

Chci se zeptat jestly u kasína Spinwin se musí něco danit když hraji v dolarech.

Admin napsal/a:

18.04. 2012 01:37 Re: Zdanění

Pokud zijete v Ceske republice, vyhry z kasin s licenci v nektere ze zemi Evropske unie nemusite vubec danit. :-)

Slozitejsi to ma clovek pokud hraje v zamorskych kasinech nebo bydli mimo EU.

Dominique napsal/a:

13.04. 2012 19:22 Účet na Bet365

Dobrý den,
založila jsem si účet na bet365, něco jsem vyhrála a chtěla bych si to průběžně posílat na účet. Jenže u této společnosti, když si chci peníze poslat na účet, je zapotřebí zavolat. Máte s tím zkušenosti? Popřípadě mohl by mi někdo poradit, co budou chtít?

Eva napsal/a:

12.04. 2012 12:45 info

Ahoj, snažím se proniknout do světa rulet. Nevím jak začít, potřebuji vést asi za ručičku. Ve tvém návodu jak na to, radíš sázet vždy na určitou barvu, když ale čtu o ruletách v casinech, tak hráči mají typnout čístlo, o barvě jsem nic nevyčetla. A typnout číslo je jako v malé sportce. To nikdy neuhodnu. Dík za odpověď

Admin napsal/a:

13.04. 2012 15:22 Re: info

Dobry den Evo,

po pravde receno neni divu, ze jste trochu zmatena, to je umysl. Kasino chce, abyste sazela na jedno dane cislo nebo treba na sloupec.
Ale takova sazka by byla jak rikate, presne jako v loterii a nedava zadny smysl. I kdyz si toho nemusite na prvni pohled vsimnout, na herni plose by mely vzdy (vetsinou male policko dole) byt dve prazdna policka - cervene a cerne.
Prave to jsou ty, ktere Vas budou zajimat.
Takze doporucuji nekam se zaregistrovat ( Virgingames, Betfair ), vlozit zakladni vklad a pustit se do toho. Plati zde presny opak sportky/loterie - cim vyssi vklad udelate, tim nizsi riziko s touto metodou budete mit. S vyssimi castkami se pak dostanete na vyherni pravdepodobnost 99 % a za tim 4 a vice desetinnych mist (= priblizne 99.99994 %).

Mike napsal/a:

10.04. 2012 23:07 DAŇ

Dobrý Den Chtěl bych se zeptat jak je to s dání. Pracující člověk musí odvádět daně a tedy i člověk vydělávající na výhrách musí odvádět daně :-( BOHUŽEL :-D DÍky

Admin napsal/a:

11.04. 2012 17:17 Re: DAŇ

Zdravim,

nevim jaka presna situace momentalne v CR panuje (ziju v zahranici). Nicmene myslim, ze v ramci Evropske unie by to melo byt bez dane, pokud budete vybirat penize z kasina mimo EU, bude to potreba danit.

Hodne stesti. :-)

Martina napsal/a:

10.04. 2012 08:45 Dekuju

Dekuju za informace. A jeste bych se chtela zeptat jestli casina na tuto metodu vydelavani uz neprisly a nejak se proti tomu nezabezpecily? Dekuju

Admin napsal/a:

11.04. 2012 03:45 Re: Dekuju

Dobry den,

je to jednoduche - nedoporucuji kamenna kasina, tam by to opravdu mohlo dopadnout pomerne spatne. S vyplatou penez nemam problem, vse mi funguje bez problemu.

Pokud ale budete hrat, neprehanejte to, je naivni myslet si, ze vlozite 500$ a budete vydelavat 1000$ denne, tolik nemam ani ja. Kdyz se clovek drzi na uzde, neni to nejmensi problem.

Jana napsal/a:

10.04. 2012 09:31 dotaz

jsem úplný začatečník nevím jak dál i přestože jsem vyplnila vše

Admin napsal/a:

10.04. 2012 11:51 Re:Jana a Re:Martina

Dobre rano,

pokud jste vse vyplnila (v jakem konkretnim kasinu?), je jeste vetsinou potreba overit Vas ucet pres emailovou adresu. Prijde Vam overovaci email, nasledne muzete vlozit svuj prvni vklad.

Co se tyce kasin - ano, kdyz jsem jeste zil v Cesku, zkousel jsem to praktikovat v kamennych kasinech (Praha), ale jak mozna vite, pri vstupu je nutno se identifikovat a kasino Vas projede proti blacklistu - seznamu lidi, kteri maji vstup zakazany. Ja na tom blacklistu jsem a v beznych kasinech se uz ani o nic nepokousim.

Nastesti online to funguje, presto doporucuji mit v zaloze vic moznosti; vlozit zakladni penize do vice kasin - tady je to dulezite, je nutne vlozit dost vysokou castku (200-500 USD), aby bylo riziko minimalni, ale zaroven se hodi mit v zaloze dalsi kasino, kdyby s jednim nastaly nejake problemy (nastesti se to ale prakticky nestava). :-)

jana napsal/a:

10.04. 2012 08:37 nevim

proč nevím,že jsem se přihlásila

Martina napsal/a:

09.04. 2012 01:29 Poplatky

Ahoj, chtela bych se zeptat, jestli jsou v casinech nejake poplatky, kdyz bych se chtela zaregistrovat na internetu?Napr. za vedeni uctu, nebo zda si berou nejake provize?Projizdela jsem si podminky na casinoeuro.com, ale nic jsem tam o nich nenasla. Dekuju

Admin napsal/a:

09.04. 2012 23:14 Re: Poplatky

Dobry den,
poplatky zádne nejsou, nejvetsi cara pres rozpocet muze byt vyber penez.
Pro me osobne je utrpeni, kdyz si nechavam prevest eura na dolary, je pro to pouzity docela nevyhodny kurz, takze na tom pomerne dost tratim. Napriklad podle prevodu bych mel dostat 4500USD ale dostanu jen 4410USD takze tech 90 dolaru se na ceste ztrati... Tusim ze je to tam nevyhodne o cca 2-5%

Jinak ale zadne poplatky nejsou. :-)

tatko napsal/a:

06.04. 2012 03:16 vdaka

Dakujem za odpoved... v podmienkach som nic take nenasiel, jedine ze by to niekde mali schovane :D tak vysoko (100 USD) zatial nejdem... a v tej spolocnosti/kasine stavkujem aj na zapasy, tak snad to bude OK :) a este sa chcem podakovat za tento navod :)

Maruška napsal/a:

30.03. 2012 14:19 charita

Ahoj.Moc bych Vás chtěla poznat.Obdivuji schopné lidi,bylo by to možné?Bydlím v Praze.Možná bych Vám mohla něco zajímavého nabídnout.

Karel napsal/a:

29.03. 2012 20:57 pomoc pro blbý

Nikdy jsem nic podobného nehrál,ale strašně bych to chtěl zkusit.Mám účet u GeMoney,ale nevím vúbec nic jak dál.Je možné mi poslat na mail podrobný postup od prvopočátku? Tedy nemyslím popis hry,to je jasné,ale kolem plateb.Dík.

Admin napsal/a:

29.03. 2012 21:23 Re: Karel

Dobrý večer,

jako první je potřeba zaregistrovat se na některém z výše uvedených webů ( Virgingames, Betfair...) a vytvořit si účet. U některých by mělo být možné vložit peníze přímo bankovním převodem. Pokud to nejde, bude ještě potřeba účet u Moneybookers.com (tam peníze převodem poslat lze).

Obecně bych doporučil vložit spíše větší částku, protože čím vyšší je, tím vyšší je pravděpodobnost výhry. Při vkladu nad 250€ je pravděpodobnost výhry přibližně 99,5%. Naopak při vkladu například 5€ je bohužel téměř jistá prohra, ať se budete snažit jakkoliv.

Hana napsal/a:

27.03. 2012 17:47 Sportingbet

vypadá to že bet365 má nějaký problém-nedá se přihlásit...ani nejde nechat si poslat heslo na mail :-O

Mirek napsal/a:

26.03. 2012 15:50 ok

Hledal jsem jak si privydelat pri moji debilni praci (hlidac budovy), kdyz jsem mel spoustu volnyho casu.

Vlozil jsem tam zatim 5000 kc co jsem tam mel z drivejsiho sazeni na fotbal. Sazeni bylo k hovnu kvuli tomu, ze jsem vzdy vyhral a pak pokazde debilne prohral na nejaky tutovce, ktera mela byt jasna...

Zkousim to dneska od 8 rano, co jsem v praci a zatim uz jsem na 7200 Kc coz je docela slusny(zacinal jsem na 5000). :D

Na to bych vydelaval buhvi jak dlouho. Jako ne ze by ta moje prace byla nejaka hruza, proste sedim v kukani, i komp a internet tu kvuli kameram mam :D
Ale samo je to placeny naprosto minimalne. Takze tohle je idealne, sem v praci a pri tom klikam na rulete.

Lída1982 napsal/a:

24.03. 2012 08:26 No nevím...

Vypadá to zajímavě, ale nejsem si jistá, jestli tzo bude fungovat. Dá se někde vyzkoušet ta skutečná ruleta nanečisto? A myslím tu skutečnou, ne nějakou dětskou a podobné srandičky.

Joshua85 napsal/a:

24.03. 2012 08:28 Re: No nevím...

Zdravim, ruletu nanecisto muzete vyzkouset treba na webu Virgingames, kde je primo hned na hlavni obrazovce. Je to identicke s hrou o penize, akorat mas samozrejme nejaky fiktivni pocatecni kapital.

Ten je ve hre nanecisto obvykle nastaven vysoko, nenechte se tim zmast a nesazejte v realne hre ze zacatku velke castky.

yslim, ze po vyzkouseni to pochopis, ja uz mam ruletu jako takovy pasivni prijem a ted spis zkousim sazet na fotbal a rugby, protoze je to trochu vic adrenalinu. ;-)

HolyMolly napsal/a:

24.03. 2012 08:21 Terms of service

Tak jsem si pročítal podmínky použití a i když někde jsou trochu příznivější, stejně mi to přijde jako ještě drsnější než česká vychcanost!!!

Kasino nemusí uznat výhru, může zadržovat peníze nebo rozhodnout o tom, že podvádím. No není to bezva?

PoetCZ napsal/a:

24.03. 2012 08:23 Re: Terms of service

Ony ty podmínky jsou prostě sestavované právníky - ty zmiňované věci se týkají hlavně podvodníků, nebo kdybysis chtěl vytvářet třeba velké množství účtů. Pro běžné hráče to fakt nemá žádný vliv.

A pro uklidnění - myslíš, že kdyby kasino zadržovalo platby a neuznávalo výhry, mělo by ještě nějaké zákazníky? :)

Nikca23 napsal/a:

24.03. 2012 08:18 Bonus

Je mi divná jedna věc - ten bonus. Chci si vložit peníze, řekněme 3000 Kč a k tomu dostanu jakože ještě dalších 3000 Kč navíc? A co když všechno prohraju?

ObelixGGG napsal/a:

24.03. 2012 08:19 Bonusy :-)   (CasinoEuro)

U bonusu to samozřejmě nefunguje tak, že přijdeš, vložíš 3000 Kč, dostaneš další 3000 Kč - a pak si řekneš 'OK, díky' a budeš to chtít vybrat.

Bonus je samozřejmě tvůj (mě osobně strašně pomohl a urychlil mi vydělávání), ale musíš odehrát nějaký počet her v kasinu, teprve potom je tvůj. A když bonus prohraješ, samozřejmě se nic nestává.

DX23 napsal/a:

24.03. 2012 08:08 já se na to vyseru

Omfg, tak jsem si vložil 10 tisíc s tím, že to rozmnožim a bude to příspěvek na nový auto... Ruletou jsem se nejdřív klesnul na asi 8 tisíc, pak jsem to vytáhnul na 16 tisíc a přestalo mě to bavit.

Tak jsem šel na poker, měl jsem flush a šel jsem full in s asi 500 euro. No a samozřejmě debil co za celou dobu neodehrál ani jednu normální hru má najednou four of a kind. Takže všechyn prachy v prdeli a můžu začínat znovu. Fakt děkuju :X

Markéta napsal/a:

24.03. 2012 08:05 nesmysl

Je nesmysl, aby banka neměla číslo IBAN. Pokud vím, v Česku to nějakou dobu neměla (a neuměla zahraniční platby) jenom mBank, ale i ta to teď umí.

Takže spíš bych líp hledala, případně v bance (pokudmáš mBank) bych zkusila sehnat někoho, kdo má aspoň minimální představu o zahraničích převodech.

bibanIban napsal/a:

24.03. 2012 08:04 IBAN číslo účtu

Dobrý den, chci si vybrat peníze z Betfair ale chtějí po mě IBAN číslo účtu. Hledal jsem a volal jsem do banky a prý nic takového nemají... tak co tam mám vyplnit?

Trox napsal/a:

24.03. 2012 07:56 Sidla firem

Nepusobi na me prilis duveryhodne, ze maji sazkovky sidla v takovych lokalitach jako Gibraltar nebo Malta... Ja jim poslu penize, vyhraju a jakou mam zaruku ze je uvidim?

Vzdyt to jejich sidlo bude buhvico. Co nejake ceske firmy?

missy999 napsal/a:

24.03. 2012 07:59 Re: Sidla firem

Ja uz nejakou dobu ziju stridave v Paname a v USA a nevim jak Evropa, ale tady je situace, ze spolecnosti vetsinou presidluji jinam ne kvuli neserioznosti, ale kvuli tomu, ze usetri na korporatni dani.

Primo ve statech je na tohle samozrejme Nevada, naopak pro neresidenty USA je vhodne mit treba firmu ve Washingtonu ale nevyvijet v USA cinnost. To pak neplati dane (a pokud jsou aspon trochu sikovny, neplati je ani nikde jinde :-)). Myslim, ze v Anglii a Evrope to bude s temi divnymi zememi (gibraltar a dalsi ostrovy) velmi podobne. Ja osobne nemam problem s tim kde ma firma sidlo.

Admin napsal/a:

24.03. 2012 07:50 Nízký vklad

Dobrý den,

nízký vklad umožňuje třeba Betfair, je to tuším něco kolem 500 Kč, ale stejně tak i Betfair. Pokud chcete vložit nízkou částku, je nesmírně důležité následně také SÁZET nízké částky.

Pokud vsadíte moc a budete mít malou rezervu peněz, nebude moje strategie fungovat. S Vaším vkladem bych doporučil začít opravdu na minimu sázky za 0.01€. Až nakumulujete nějaké peníze, nechte si je na účtu v kasinu a zvyšujte minimální vklad. Například na vklad 0.1€ můžete přejít, když máte přibližně nad 100€. Na vklad 1€ můžete přejít, když máte přibližně nad 1000 €.

Důležité je nenechat se strhnout a vždy si uvědomovat, že pokud nebudete dodržovat Vaši strategii (dvojnásobek částky na stejnou barvu), můžete rychle prohrát.

Také jsem se (a dokonce několikrát) nechal na začátku unést a prohrál jsem celý vklad. Poté jsem získal určitou morálku a začal vydělávat. :-)

Moriarty napsal/a:

24.03. 2012 07:49 Vklad pocatecni

Chtel jsem se zeptat u jakeho kasina je nejnizsi pozadovany vklad. Chtel bych to jenom zkusit a dat tam par drobnych.

Weee159 napsal/a:

22.03. 2012 07:44 poplatky za převod

Ahoj, taky jsem to zkoumala a přišla jsem na to, že u většiny firem se to vyplácí z českého účtu, takže tam žádný poplatk není ;)

A pokud neposílají na český účet, je možnost moneybookers. Ještě bych dodala ohledně kurzů může být výhodnější nechat si peníze vyplatit v eurech. Já jsem tam měla asi 35 tisíc a nechala jsem si to poslat na euro účet ve Fio bance; pak jsem vybrala v eurech a rozměnila na koruny.

Oproti tomu, kdyby mi tpo převedli na koruny oni jsem ušetřila asi 1200 Kč, což už nějaký rozdíl je ;)

Martin Turek napsal/a:

21.03. 2012 07:44 zahraniční převod

Dobrý den,

jaký je poplatek za bankovní převod ze zahraničí pokud mi přijdou peníze?? Děkuji za odpověď

Admin napsal/a:

21.03. 2012 07:41 Re: Ověření dospělosti

Upřímně řečeno nejsou podobné služby určeny pro nezletilé a s tím jsi musel souhlasit při registraci.

Pokud odhlédnu od morálního hlediska, jde o to, jaké konkrétní 'vymyšlené' údaje jsi při registraci vyplnil. Pokud jsi se zaregistroval na někoho z rodičů, nebude to problém - akorát jim to musíš říct.

Pokud jsi se zaregistroval na sebe, je tam důležité to jméno - pokud máš třeba stejné křestní jméno jako táta nebo děda, možná s tím něco půjde dělat. Každopádně vymýšlet si se nevyplatí!

Moxter1337 napsal/a:

21.03. 2012 07:37 Ověření dospělosti

Ok tak mám teď něco málo vyděláno (290 euro) a chtěl jsem půlku vybrat, jenomže po mě chtějí naskenovat doklad dotožnosti (identity document). A prý bez ověření totožnosti mi nic nepošlou, to mi přijde jako dobrej výjeb!!! Proč to neřekli dřív? 18 mi bude až příští rok což sem tam jaksi neuvedl, co mám dělat?!??

 

Přidat komentář